top of page

Läheltä katsottuna asiat näyttävät erilaiselta kuin kauempaa tarkasteltaessa. Kyselyiden ja
mittausten tarkoituksena on kartoittaa yrityksenne nykytilaa objektiivisesti ja selkeästi, sisälle
ulkopuolelta katsoen.


Faktat tukevat kehitystä ja vievät eteenpäin. Ymmärtäessämme yrityksen rehellistä nykytilaa,
voimme suunnitella tulevaa. Pienet ongelmakohdat, sekä suuriksi paisuvat haasteet voivat kyteä
pinnan alla pitkään, ennen kuin niitä huomataan. Kyselyiden ja mittausten avulla päästään lähelle
ihmistä ja hänen todellisia ajatuksiansa ja kehitysideoitansa.


Teetän tilauksesta yrityksenne sisällä erilaisia kyselyitä ja mittauksia. Suosituimpia kartoitusaiheita
yrityksissä ovat olleet:

 

  • Henkilöstökyselyt

  • Henkilöstön pulssikyselyt

  • Asiakaskyselyt

  • Esihenkilökyselyt

  • NPS-mittaukset

  • Kehittämishankkeiden seurantakyselyt

Kyselyt ja mittaukset räätälöidään yrityksenne tarpeiden mukaisesti, arvioimalla myös otollisimmat
toteuttamisen ajanjaksot sekä mahdolliset seurantakyselyt.
 

ASIAKAS- JA TYÖYHTEISÖKYSELYT
bottom of page